Liczba
|
Koszt
|
||
|
Łuparka podwójna (dwukierunkowa) Jansen HS-20DS63 stanowi małą rewolucję wśród łuparek do drewna. Ponieważ ta maszyna działa w obu kierunkach (zarówno do przodu, jak i do tyłu!), pracujesz dwa razy szybciej! Nie ma już „pustego” powrotu, a zużycie paliwa jest również znacznie bardziej efektywne! Ma rzeczywisty nacisk rozłupujący 20 ton w linii przedniej (17 ton w linii powrotnej) i bardzo niezawodny silnik benzynowy Kohler o mocy 6,5 KM.
Ciśnienie łupania naszych łuparek mierzone jest bezpośrednio na łuparce, zatem informacja ta odpowiada również rzeczywistemu naciskowi łupania.
Dzięki poziomej konstrukcji drewno zawsze znajduje się na wysokości roboczej. Hydraulika jest bardzo szybka. Pełna faza posuwu zajmuje tylko 7 sekund. Długość kłody przeznaczonej do rozłupania może wynosić do 60 cm. Łuparka jest niezwykle prosta w obsłudze. Silnik można bardzo łatwo uruchomić za pomocą rozrusznika linkowego i uruchamia się bardzo dobrze nawet w temperaturach poniżej zera.
W zestawie otrzymasz klin krzyżowy, który wystarczy założyć na klin rozłupujący. Przełączanie między klinem a krzyżem odbywa się w ciągu kilku sekund! Długość klina rozłupującego wynosi ok. 20 cm oraz klina krzyżowego 20 cm, a wysokość 15 cm.
Jansen HS-20DS63 można łatwo holować na miejsce pracy za pomocą zaczepu kulowego. Urządzenie nie jest dopuszczone do transportu po drogach publicznych. Ze względu na niewielką szerokość całkowitą (ok. 102cm) urządzenie można przewozić również na zwykłej przyczepce.
Jansen HS-20DS63 jest dostarczany z wysokiej jakości silnikiem Kohler.
UWAGA:
Urządzenie dostarczane jest dobrze zapakowane i zdemontowane w drewnianym pudełku. Końcowy montaż zajmie około 3-4 godzin. Zakres dostawy obejmuje instrukcję obsługi w języku niemieckim. Montaż jest zwykle łatwy, ale może wymagać wykonania tej pracy dwóch osób, ponieważ poszczególne części są ciężkie! Do pierwszego napełnienia urządzenia potrzebne około 10 litrów oleju hydraulicznego HLP46. Silnik potrzebuje około 1 litra oleju silnikowego. Tutaj polecamy olej wielosezonowy o klasyfikacji 10W40 lub 15W40.